سایت تخصصی استاد شهید براعتی

منبر کنار جدول خیابان

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ق.ظ

خود می فرمودند دو روحانی بودیم در رنوی ساده ام می رفتیم که دیدیم چرخ ماشین یکی از همین جوانهای شیک پوش در جوب افتاده و عاجزانه از همه کمک می خواهد.به رفیقم گفتم : حاضری یک منبر برگزار کنیم؟ گفت: کجا در خیابان؟ گفتم: آری درکنار همین جدول و ماشین.بلافاصله از ماشین پیاده شدیم و با لباس روحانیت با یاعی از سپر ماشین گرفته آن را بیرون کشیدیم و درحالی که آن جوان که دل خوشی از روحانیت نداشت با بهت و حیرت می نگریست سوار خودرو شده از آنجا دور شدیم.

نظرات (۵)

سلام. بی زحمت بگویید چرا به ایشان شهید می گویید؟ ؟ لطفا پاسخ منطقی ارائه دهید.
ممنون
پاسخ:
سلام
جوابیه به ایمیلتون ارسال شده.یاعلی
خیلی زیبا.
ازش حتما استاده میکنم
به وبلاگ ما سر بزنید لطفا یا علی
خیلی زیبا.
ازش حتما استاده میکنم
به وبلاگ ما سر بزنید لطفا یا علی
خیلی زیبا.
ازش حتما استاده میکنم
به وبلاگ ما سر بزنید لطفا یا علی
سلام
چرا به ایشان شهید می گویند؟
لطفا پاسخ رو به منم ارسال کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی